Залиште заявку на сайті ➡️ Очікуйте дзвінок/повідомлення диспетчера, який повідомить вам про наявність чи відсутність місць на вказану вами дату та вартість квитка ➡️ підтвердіть бронь, вказавши номер телефону того, хто буде їхати ➡️ очікуйте дзвінок водія, який повідомить вам точну годину та номер бусаЗалиште заявку на сайті
Ні! Є правила перевезення дітей, згідно з якими обов'язковим є наявність дитячих крісел, тобто дитина повинна їхати на окремому місці. Порушення цих правил карається штрафом. Окрім того перевезення в автокріслах потрібне насамперед для безпеки вашої дитини! На всіх рейсах діють знижки -15% для дітей до 12 років включно🥰
Якщо через певні обставини ви не можете їхати того дня, на коли забронювали поїздку, обов'язково повідомте диспетчера про це, вона допоможе вам знайти бус на потрібний вам день або якщо вам більше не актуальна поїздка скасує вашу бронь.
Повну вартість квитка ви оплачуєте водієві в бусі, можете розраховуватись валютою, гривнею, готівкою або здійснити переказ на карту
Оптимальним періодом є тиждень до поїздки, винятком є лише поїздки в Польщу – бронь варто робити за 3-4 дні до виїзду. Не варто бронювати за 2 місяці до поїздки, бо ваші і наші плани можуть змінитись, тим паче в Україні триває війна і ситуація з виїздом за кордон динамічно змінюється. Сьогодні на сьогодні ми теж не завжди можемо знайти місце, оскільки кількість місць обмежена.
В розмові з вами диспетчер повідомить вам орієнтовну тривалість поїздки з врахуванням часу на проходження кордону. Вона може не суттєво відрізнятись від фактичної тривалості, оскільки є ряд факторів, які неможливо передбачити наперед
Специфіка наших перевезень передбачає те, що ми забираємо та завозимо за адресою в Європі усіх наших пасажирів